منتدى ام النور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل

عزيزى بابا يسوع

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
peter shemakar
عضو
عضو
peter shemakar

ذكر
كيف تعرفت علينا : عن طريق ؛

عزيزى بابا يسوع Empty
مُساهمةموضوع: عزيزى بابا يسوع   عزيزى بابا يسوع I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 22, 2008 11:21 pm

No

عزيزي بابا يسوع

عزيزي بابا يسوع :- أنت عامل أية ؟ أنا كويس قوى يا رب . دى أول مرة أكتب لك فيها جواب . أنا أخذت امبارح في مدارس الأحد أنك بتدى كل واحد أي حاجة هو محتاجها فلو سمحت يا بابا يسوع ماما تعبانه قوى وعاوز 10 جنيه علشان أجيب لها الدواء .. ممكن تبعتهم لي .. بس بسرعة ... ابنك / عادل هذا الخطاب وجده أحد موظفي البريد موضوع في ظرف مكتوب عليه :- " يسلم ليد بابا يسوع " " العنوان : السماء " وقد شد هذا العنوان انتباه الموظف حتى فتحه ووجد فيه الرسالة السابقة وتأثر بها تأثيراً بل وقرأها على بقية زملاءه أيضاً الذين لم يكن تأثرهم أقل منهم ، ثم جمعوا تبرعات فيما بينهم إلا أن ما جمعوه كان 9 جنيهات فقط فقام هذا الموظف بوضعها فى ظرف إلى عادل وبعد أسبوعين وجد هذا الموظف خطاب بنفس الخط السابق ومكتوب عليه بنفس الخط الطفولى " يسلم ليد بابا يسوع " " العنوان : السماء ". فما كان من هذا الموظف إلا أن فتح الخطاب فوجد فيه عزيزي بابا يسوع :- أنا متشكر جداً على الفلوس اللي أنت بعتها .. ماما بقت أحسن كتير .. لكن لو سمحت لو هتبعت حاجة تانى لى بلاش تبعتها عن طريق البوستة .. لأن كان ناقص جنية !! ابنك / عادل

@
باسم عادل
==( مشرف )==
==( مشرف )==
باسم عادل

ذكر
احترام قوانين المنتدى : عزيزى بابا يسوع 221010
  : عزيزى بابا يسوع Aw110
كيف تعرفت علينا : mario

عزيزى بابا يسوع Empty
مُساهمةموضوع: رد: عزيزى بابا يسوع   عزيزى بابا يسوع I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 14, 2008 2:28 am

مرسي يا بيتر على الحجات الجميلة دى وربنا يبارك حياتك
https://omelnor.hooxs.com

عزيزى بابا يسوع
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-